خانه هوشمند و هوشمندسازی ساختمان مبنا

شرکت مبنا توسعه اندیشه وارد کننده سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان ها

خانه هوشمند و هوشمندسازی ساختمان مبنا

شرکت مبنا توسعه اندیشه وارد کننده سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان ها

  • ۰
  • ۰

با گذشت زمان، تکنولوژی همیشه ما را شگفت زده می کند. همه روزه ابزارهایی برای رفاه زندگی معرفی می شوند که از خود می‌پرسیم چرا تاکنون به فکر چنین نیازی نیفتاده ایم؟ بعضی الگوها و رفتارها به شکل عادت شده و تغییر آن نیازمند زمان است. این تغییرات گاه با استقبال بشر و گاه با عدم پذیرش آن همراه است. برای شناخت بهترین ابزارهای هوشمندسازی خانه در سال 2018 می توانید به مقاله ما در این رابطه مراجعه فرمایید.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که: آیا برای شما خاموش و روشن کردن کلیدهای خانه خود آن هم از راه دور و خارج از منزل جالب نیست؟

کلید هوشمند به راحتی در جای قبلی کلیدهای برق شما با هزینه مناسب، در اتاق‌ها، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، پارکینگ، راهروها، انبارها و دیگر مکان‌ها نصب می‌شوند. این کلیدها با اتصال به وای فای و حتی بدون اتصال به اینترنت و از طریق پنل لمسی کار می‌کنند. پنل لمسی کلید هوشمند دارای سنسورهای حساسی هستند که با لمس اثر انگشت دریافت اطلاعات می‌کنند و روشن یا خاموش می‌شوند. همچنین روی صفحه این کلید شاهد ال ای دی های نشان دهنده وضعیت هستید. در سایت مبنا اسمارت هوم می‌توانید انواع کلید هوشمند با طراحی های شکیل و حرفه ای را مشاهده و بر اساس طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار خود خریداری کنید.

 

what is smart home light switch

 

مزایای کلید هوشمند

مسئله ای که بسیار مهم و چشمگیر برای انتخاب این نوع کلیدهاست، امکان کنترل چراغ‌ها از راه دور است. اپلیکیشن‌هایی هستند که به راحتی روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت شما نصب می‌شوند و به شما امکان مدیریت خاموش یا روشن کردن کلیدهای هوشمند را می‌دهند.

بسیاری از وقت ها برایتان پیش آمده که موقع رفتن به سفر نگران سرقت از منزلتان شده اید. برای همین پیش از رفتن یک یا چند چراغ را در اتاق ها روشن می‌گذارید و زمان برگشت با قبض برق خستگی سفر را دوچندان می‌بینید. اما این یک طرف ماجراست. طبق تحقیقات لامپ های کم مصرف بر اثر روشن ماندن طولانی مدت از عمر آن کم می‌شود. این یعنی یک هزینه مجدد برای خرید لامپ های نو. در صورتی که شما با هوشمند کردن خانه خود، به کمک کلید لمسی هوشمند می‌توانید حین سفر و فقط برای چند ساعت در شب کنترل روشن ماندن چراغ ها را به دست بگیرید و با این کار در مصرف برق و پرداخت هزینه های آن صرفه جویی کنید. این عمل به راحتی با اپلیکیشن قابل کنترل است.

اما روشن یا خاموش ماندن کلید هوشمند تنها وابسته به سیستم وای فای نیست. در زمانی که اینترنت شما قطع شد نگران نباشید، این کار را با لمس کردن روی پنل کنترلی انجام دهید. از دیگر مزایای کلید هوشمند می‌توان به مدیریت روشنایی تابلوی مغازه، چراغ های راهرو، چراغ سردر، پکیج‌های گرمایشی و سرمایشی و… اشاره کرد. همه این کارها تنها با لمس یک کلید یا یک اپلیکیشن انجام می‌شود.

 

انواع کلید هوشمند

کلیدهای هوشمند انواع مختلفی دارند. کلید تک، دو و چهار پل لمسی از انواع کلیدهای لمسی هستند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از مدل‌های ذکر شده را خریداری کنید. همچنین بسته به تیره یا روشن بودن دیوار و دکوراسیون انتخاب سفید یا مشکی کلیدهای لمسی میسر است. اما بر اساس نوع تکنولوژی ساخت، کلیدهای لمسی هوشمند به 3 نوع تقسیم می‌شوند: کلید هوشمند با لمس خازنی، کلید هوشمند با لمس مقاومتی، کلید هوشمند با لمس پیزوالکتریک. برای انتخاب بهترین کلید لمسی باتوجه به نیاز خود با شماره‌های شرکت خانه هوشمند مبنا تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۷/۱۱/۰۸
  • شرکت مبنا توسعه اندیشه

نظرات (۱)

خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی